Vettünk a Marketplace-en egy kávéfőzőt. Fasza kis példány volt, imádtuk a kávéját. Aztán egy jó hét múlva valamelyikőnk rányomott a tejhabosító funkcióra, és nem működött. Skandallum. Próbáltuk így, próbáltuk úgy, de ez az egyébként soha nem használt fícsör sehogy sem indult be. Mondtam Balázsnak, hogy írjon már az eladókra, hogy mi vagyunk-e a bénák. Rájuk írt. Válaszul egy egyoldalas kis tutorialt rittyentettek, hogy ők biztosak benne, hogy jó, és ha így és így teszünk, akkor egészen biztos, hogy működni fog. Próbálkoztunk tovább, de semmi. Megint írtunk. Erre a lány válaszolt, hogy ő akkor eljön a gépért. És elviszi, kitisztítja. Jött. Elvitte. Mondta, hogy hoz hozzá tisztítót is, ha tényleg ott a bök. Mondtam Balázsnak - gyanakvó én - hogy ha nem hozza vissza, önmagában ez a kísérlet is megéri a pénzt, amit fizettünk a gépért. Szombaton csöngetnek. Sajnos mégis a gép érzékelőjében volt a hiba - így a lány. Kezében egy vadi új, sokkal jobb kávéfőzőgéppel. Merthogy ők is voltak newcomerek, tudja ő, hogy milyen az...
Rájöttem, hogy itt szinte naponta kapok egy kávéfőzőt.
Beszámolók nektek, Edmontonból.
forrás: V-B-Z kollázskönyve |
Megjegyzések
Megjegyzés küldése